sadasdasd

sadasdasd

sadasdasd

sadasdasd

  • ۰
  • ۰

دختر دایی ۱ سالو نیمه ام رفته در فریزرمون رو تا آخر باز کرده !

بهش میگم آخه فضول تو با یخچال چیکار داری ؟!

میگه : یخچال نیست فریزره !

کلا دیگه لال شدم !

فک و فامیله داریم.




این مامان منم فیلمیه والا

10 بار از اتاقِ در باز با صدای بلند اسمشو میگم یعنی در این حد که گلوم جر میخوره،ولی اون نمیشنوه!

اما شبا که در اتاقم بسته ست رومم 4تا پتو انداختم و آروم دارم با گوشیم حرف میزنم،یهو میاد تو اتاق میگه:

تو نصفه شبی با کی داری حرف میزنی؟

فک و فامیلههههههههههههههههه



صبح ساعت ۶ چشام هنوز کامل باز نشده بود رفتم تو آشپزخونه زدم ظرف وایتکس رو انداختم ،همش ریخت رو فرش مامانم پاشده میگه میدونستم میندازیش گفتم خو چراگذاشتیش جلو راه میگه چون میخواستم ببینم چش کورت میبینه یا نه …

فک و فامیله داریم ؟




به خالم که آمریکا زندگی میکنه با کلی ذوق و شوق گفتم: خاله من خیلی دوس دارم بیام اونجا زندگی کنم. برگشته میگه: خب اینجا کسی رو داری بری پیشش؟



یکی از دوستام تعریف میکرد مامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور داره… 

اون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده باشه و....

یه روز با وجود این که تمام اینا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت،

وقتی نمازش تموم شد با عصبانیت گفت مگه کوری نمیبینی گرممه میگم کولر رو روشن کن….!




خواهرزادم کلاس اوله تکلیفشون اینه از ۱تا ۹۰ بنویسن حالا این خواهرزاده ما…یه عدد مینویسه درازمیکشه یه غلت میزنه یه عدد دیگه یه کارتون می بینه یکی دیگه گرسنه میشه… میگم دایی اینجوری تا صبم تموم نمیشه میگه خسته ام میفهمی خسته!!! 

من: 

فک و فامیله داریم؟



تور ترکیه - تور مشهد - تور مالزی - تور تایلند

  • ۹۶/۰۷/۱۶
  • پوریا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی