sadasdasd

sadasdasd

sadasdasd

sadasdasd

  • ۰
  • ۰

فک و فامیل ما داریم ؟!!

تولد دختر عمه ام بود؛ صبح بیدار شدم با هزار تا ذوق بهش اس دادم

"تولدت مبارک عسیسم و از این حرفا..."

بعدش اس داده "مرسی ولی من الان به دنیا نیومدم؛ بعداز ظهر به دنیا اومدم اون موقع دوباره اس بده"

من: Oooooooooooo

دختر عمه بی احساسی داریم



چند روز پیش بعد 90 قرن و اندی پیسر عموم پیام داده:

إإإإإإإإإإ......... راستی حالت خوبه؟

متعجب اس دادم "بامنی؟" (به خدا فک کردم اشتباه داده، میخواستم درجریان باشه)

پیسر عموم: پ ن پ باگوشیتم خیلی وقته پیامی نداده نگرانش شدم نکنه مشکلی پیداکرده.حالا دیگه مزاحم نشو....

من: o_O

اینم یعنی خوب خوبشونه

به خدا اینم پسر عمو من دارم؟؟؟؟




با کلی شوق و ذوق رفتم خونه

می گم پدر جان استادمون گفت بین همه ی کلاس ها من بالاترین نمره رو گرفتم

می گه : ببین دیگه بقیه چقدر خنگن



یه فامیل داریم اون زمان که جومونگ نشون می داد

۱۴ هزار تا صلوات نذر کرده بود که جومونگ نمیره




با بابام تو یه ماشین بودیم

بعد ۲ نفر خارجی‌ سوار شدن

بابام رفت بپرسه اهل کجایین؟

خیلی‌ با اعتماد به نفس با یه لحن سوالی‌ گفت: mede in ؟





مامانم هر وقت پشت تلفن می خواد با خالم تیریپ صمیمیت برداره

می گه جوجه هات (بچه هات) چی کار می کنن

خاله منم می گه خوبن توله تو چی کار می کنن



تور ترکیه - تور مشهد - تور مالزی - تور تایلند

  • ۹۶/۰۷/۱۶
  • پوریا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی