sadasdasd

sadasdasd

sadasdasd

sadasdasd

  • ۰
  • ۰

ما یه رسم خانوادگی داریم اونم اینه که وقتی سفره غذا رو پهن می کنیم

یا آب میاریم لیوان نمیاریم یا لیوان میاریم آب نمیاریم

این رسم در کل فامیل ما هستش و نسل به نسل منتقل میشه.

کلا خود درگیری داریم!





برادر زادم چهار سالشه زنگ زده می گه

عمه اون اسباب بازیه که گفتم حتما برام بخری ها

اگه یادت رفت زنگ بزن بهم تا یادت بیارم



به مامانم می گم بزرگترین آرزوت چیه؟

می گه : بزرگ بشی زود زنت بدم با زنت دعوا کنم

حوصلم از این یک نواختی زندگی سر رفت



بابام هرشب که میخاد بخوابه میاد دره اتاقه هرکدوم از ما (سه تا خواهریم) میگه فردا میرید دانشگاه؟

می گیم نه فعلا تعطیله بعد صبح ساعت 6 میاد سه تامونو بیدارمی کنه میگه کلاس ندارید!

دیرتون نشه! بابائه دارم؟




زنداداشم جلو روی من به بچش میگه تو روح عمـــــــــــــت !




بابام اومده باد انداخته تو غبغبش می گه برو چک کن برات یه ایمیل فرستادم

رفتم چک کردم میبینم یه ایمیل خالی زده سابجکتشو گذاشته ما میتوانیم

بابائه داریم ؟



تور ترکیه - تور مشهد - تور مالزی - تور تایلند

  • ۹۶/۰۷/۱۶
  • پوریا ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی